Verschillende Trainingen

Een training moet niet alleen effectief en doelgericht zijn, FUN en variatie is naar onze mening net zo belangrijk! En dat is dan ook de basis van onze trainingen.

Gratis Proefles

Core&Cardio

Indoor Bootcamp: Core & Cardio, de naam zegt het al! Een uurtje pittig indoor trainen met een gezellige groep mensen. Het is géén buikspierkwartiertje! We mixen namelijk coretraining af met hoge intensiteit cardio. Op deze manier versterken we niet alleen de essentiële spieren rondom uw buik en ruggengraat maar verbranden we ook nog eens zeer veel calorieën tijdens de training! Lees meer: Wat zijn de Indoor Bootcamp – Core & Cardio trainingen?  

Crosstraining

Indoor Bootcamp: Crosstraining! Deze workouts hebben elementen vanuit het crossfit. We werken met gewichten in de vorm van sandbells (kruising tussen een zandzak en een kettlebell) en combineren oefeningen zoals slams, presses, squats, rows met cardiovasculaire oefeningen. De nadruk ligt op het krachtuithoudingsvermogen trainen. Iets waar je echt topfit van wordt :) De training duurt ongeveer 60 minuten inclusief cooling down en stretchen. Lees meer: Wat zijn de Indoor Bootcamp – Crosstrainingen?

CardioBoxing

Cardioboxing is een dynamische (kick)bokstraining waarbij we voornamelijk met tweetallen werken. Buddy up dus! Denk aan (kick)bokscombinaties op elkaars handschoenen of kussens, dus je komt niet met een blauw oog thuis! Dit wisselen we af met kracht en cardio oefeningen zodat het een echte fullbody workout wordt waarmee we spieren versterken en calorieën verbranden! Je hoeft geen ervaring met vechtsporten te hebben om mee te doen, deze lessen zijn toegankelijk voor iedereen. Motiveer je buddy en kom trainen! Lees meer: Wat zijn de Fightcamp – Cardioboxing trainingen?

Bokszaktraining

Tijdens de Fightcamp zaktrainingen mixen we technieken uit het boksen en kickboksen met fitnessoefeningen. Doordat we steeds op een stevig tempo op de zak werken en korte rustperiodes hanteren (intervaltraining),  verbranden we zeer veel calorieën tijdens de workout! Kortom, een hele explosieve en energieke training! Lees meer: Wat zijn de Fightcamp – Bokszaktrainingen?

Outdoor Bootcamp

Buiten sporten in groepsverband blijft gewoon superleuk! Heerlijk in het bos je sportmoment pakken. We maken tijdens de training gebruik van de omgeving en gebruiken het lichaam zoals het bedoeld is om te bewegen. Niet op een fitnessapparaat in de sportschool maar lekker dynamisch bewegen in de buitenlucht! De training ziet er elke week weer anders uit. De ene keer ligt de nadruk meer op het ontwikkelen van kracht en de andere keer focussen we ons meer op het verbeteren van de conditie. De mogelijkheden op de trainingslocaties zijn eindeloos dus elke keer staat je weer een andere leuke training te wachten! Niveau Tijdens deze training zullen we altijd wel wat hardlopen, maar de training is op een dusdanige manier ingericht dat elk fitnessniveau hier aan kan deelnemen. Ook al kan je niet zo goed hardlopen dus! Lees meer: Wat houden de Outdoor Bootcamp trainingen in?

Circuittraining

De Indoor Bootcamp: Circuittraining is een relatief korte maar intensieve groepstraining. Elke keer staat er een ander circuit klaar waar je krachtuithoudingsvermogen en je conditie mee wordt uitgedaagd!  Denk aan kettlebells, battleropes, dumbells, TRX touwen en nog veel meer! Dit alles wordt ondersteund door een enthousiaste instructeur en een stevige beat uit de speakers. Ga de uitdaging aan en doe mee! De training duurt ongeveer 60 minuten inclusief cooling down en stretchen. Lees meer: Wat zijn de Indoor Bootcamp – Circuittrainingen?  

Can-Do FITTEST

Meten is Weten! Zonder een gedegen testsysteem is het onmogelijk je voortgang bij te houden. De Can-Do FITTEST is een testmoment die eens per kwartaal terug komt. Het doel van de test is om je voortgang te testen en te registeren. Om écht een goede indicatie te krijgen van je fysieke niveau testen wij het totale atletische vermogen. Lees meer: Wat is de Can-Do FITtest?