01 Jan

44 Days of Fitness

Geplaatst door: Ron Verzijl - Categorie: Challenges

44 Days of Fitness

Hier lees je alles over de Challenge die vanaf maandag 6 maart 2017 van start gaat!maxresdefault

Kan jij binnen 44 dagen voldoende punten verzamelen om in de prijzen te vallen? Ga de uitdaging aan! Maak de BESLISSING dat je dit gaat volbrengen en ga ervoor! Dus geen “proberen” of “misschien”…. nee, gewoon DOEN! 😉

 

Waarom 44 dagen fitness?
Het gaat om het aanleren van een goede gewoonte. Je kan een nieuwe gewoonte aanleren door een aantal dagen lang je gedrag aan te passen. Bijvoorbeeld het vasthouden van een gezond voedingspatroon, stoppen met roken of regelmatig sporten/ bewegen.  Er zijn veel studies naar dit onderwerp gedaan. De ene studie zegt dat je binnen 21 dagen jezelf een nieuwe gewoonte kan aanleren en de andere studie praat weer over 66 dagen. Laten we er lekker tussenin gaan zitten met 44 dagen! Als je deze challenge met succes volbrengt heb je in elk geval gedurende 44 dagen zeer sportief gedrag laten zien!  En hierna kan deze nieuwe, gezonde gewoonte uiteraard lekker gaan doorzetten!

Ik daag jou uit om mee te doen aan deze challenge! Je doel is om binnen 44 dagen weken zoveel mogelijk punten te verdienen door… TE SPORTEN! 💪 En met die punten kan je prijzen verdienen!

Je verdient niet alleen punten door bij Can-Do Fitness te sporten, maar ook door thuis te sporten. En als je anderen weet te motiveren om met je mee te doen krijg je zelfs meer punten! Het is dus de moeite waard om je man/ vrouw/ vriend/ vriendin/ opa/ oma/ kind/ collega zo gek te krijgen om met je mee te doen!

HOE WERK HET?

1. Verdien punten op de volgende wijze

– Deelnemen aan een groepsworkout bij Can-Do Fitness–> 1 punt
– Thuis, alleen een thuisworkout doen –> 0,5 punt
– Thuis, samen (Team) een thuisworkout doen –> 1 punt [1] [3]

2. Registeer je workouts op de JUISTE wijze

– Een groepsworkout bij Can-Do Fitness
“Inchecken” op je persoonlijke Facebookpagina bij “Can-Do Fitness”
Zet in de post het subtotaal van jouw punten + #44DaysOfFitness

Inchecken

– Een thuisworkout
Een post op de Leden@Can-Do Fitness (besloten) Facebookgroep
Plaats in de post een foto/video van jouw workout + je subtotaal aan punten + #44DaysOfFitness [2] [3]

posten leden pagina

Hulp nodig met posten of twijfel je hoe dit precies moet? Just ask 🙂

3. Looptijd

Maandag 6 maart 2017 t/m dinsdag 18 april 2017 (week 10 t/m 16). In totaal 44 dagen en iets meer dan 6 weken. Dit houdt in dat je iets meer dan 3 punten per week moeten gaan binnenhalen!

4. Prijzen

Er zijn 2 toffe prijzen te verdienen!
– Behaal jij 10 punten of meer dan krijg jij een handig ZWEETBANDJE voor om je pols (blauw of zwart)
– Behaal jij 20 punten of meer dan krijg jij een mooi SPORTSHIRT (blauw M/V) .

16900207_1249761075119285_706450346_n

 

16933975_1249760988452627_329467839_n

 

 

 

5. Bijzonderheden

[1] Onder een Team versta ik jijzelf + minimaal 1 persoon. Het totaal aantal punten blijft 1 ongeacht het aantal personen in het Team.
[2] De foto/video hoeft geen selfie te zijn. De foto moet uiteraard wel gerelateerd zijn aan de workout.
[3] Wat is een thuisworkout?
Dit is een workout die jij los van de groepstrainingen uitvoert. Iedereen heeft een ander fitnessniveau, dus wat voor de ene een workout is, is voor de ander een warmingup. Laten we hier vooral gewoon eerlijk en met gezond boeren verstand mee omgaan.
Wat is géén thuisworkout?
– 10 pushups maken tijdens het reclameblok van GTST is géén workout!
– Je aantal gelopen stappen op een dag posten is géén workout!
– 15 min heen en terug fietsen van en naar je werk is géén workout!
– 2 uur op de boulevard van Torremolinos lopen in je vakantie is géén workout!
Wat is wél een thuisworkout?
– Een hardloopsessie kan je dit als workout rekenen.
– Een workout van de Facebookpage van Can-Do Fitness (LINK).
– Een uur echt stevig gaat doorwandelen met wat oefeningen tussendoor kan je dit als workout rekenen.
– Een uur echt stevig doortrappen op de (niet-elektrische) fiets kan je als workout rekenen.
Je moet bewust een effort maken om ergens in de week tijd te vinden om te sporten/ bewegen. En dat kan dus op heel veel manieren en ieder op zijn/ haar eigen niveau. You get the idea.. 😉
[4] Dubbele trainingen bij Can-Do kunnen als dubbele punten worden gerekend. Je hebt er immers hard voor gewerkt! Dus 2 trainingen op de dinsdagavond bijvoorbeeld is 2 punten. De core&cardio training + kickpadtraining op maandagavond is 1,5 punt waard.
[5] Een georganiseerde training los van Can-Do, zoals een voetbaltraining of een groepsles van basicfit, telt als 0,5punt.
[6] Het is mogelijk om, na de eerste ronde van 20 punten te hebben voltooid, een tweede ronde te starten. Op deze manier is het mogelijk meerdere dezelfde prijzen te verdienen.
[7] Om deelname toch mogelijk te maken voor de mensen die trainen voor lange afstanden, tellen solo hardloopsessies van 15km of langer als een 1 heel punt.

Heb je geen Facebook of kan je om een andere reden niet aan de voorwaarden voldoen? Neem even contact om afspraken te maken voordat je aan de challenge begint dan bekijken we hoe jij tóch mee kunt doen.

SUCCES!

 

The following two tabs change content below.
Ron Verzijl heeft door de jaren heen een enorme passie voor fitness, voeding en een gezonde levensstijl ontwikkeld. In 2011 is hij daarom begonnen zijn kennis uit te breiden d.m.v. het volgen van diverse opleidingen op het gebied van sport & coaching. Hierna is hij in 2012 aan het werk gegaan als personal trainer en heeft hij in 2014 zijn eigen sportclub geopend. “Mijn doel is mijn kennis en ervaring te delen om zo anderen te inspireren en te helpen bij het bereiken van hun fitness-doel!”

Laatste berichten van Ron Verzijl (toon alles)

Terug Naar Blog
« « » »

Categorieën